Kost per conversie +65% laten dalen met deze eenvoudige Adwords trick

Geschreven door : oktober 13, 2014 7 reacties

Eenvoudige analyses maken kunnen een geweldig verschil gaan maken in het aantrekken van nieuwe & terugkerende klanten. adidas superstar 2 homme ADIDAS VALCLEAN2 CMF

asics gel lyte 3 nero uomo

nike pas cher buty air jordan 5 damskie Probleem is dat iedereen meestal wel de nodige data tot zijn beschikking heeft maar er nooit iets mee doet of gewoon niet weet wat / waar / hoe ze zoeken & verwerken. nike roshe run donna Je hoeft geen analytics monster of super nerd te zijn om nuttige data aan de oppervlakte te halen waar je echt iets mee kan aanvangen en soms moet je gewoon even een uurtje in afzondering zitten en nadenken met welke data je aan de slag zou willen gaan 🙂 Vandaag een “adwords trick” die je in een halve minuut uit je hoed kan toveren en die je morgen al merkbaar resultaat kan tonen. nike tn pas cher air max pas cher nike air jordan 10 chicago Neem er een keyword (combinatie) uit die rendabel voor je is :   ga1 We kunnen in verschillende richtingen gaan graven om daar meer uit te halen maar in deze trick gaan we op locatie niveau gaan zoeken en zien of we daar “actionable data” kunnen uithalen. adidas y3 femme adidas chaussure femme nike air max pas cher Under Armour Curry 1 new balance 247 damskie Via een custom rapport in Google analytics gaan we de bezoeken voor deze combinatie gaan bekijken vanuit het geografisch perspectief. asics gel lyte iii homme Missouri Tigers Nike Air Max GS Air Jordan 5

  • PURE BOOST
  • Van waar komen mijn bezoeken en hoe converteert dat ? Dit is het resultaat voor deze kw combinatie  : ga2   Ik was “curieus” wat er ging gebeuren mocht ik nu verschillende advertenties aanmaken specifiek gericht op regio/gemeente/stad en deze te vermelden in de advertentie tekst. adidas zx flux uomo prezzi Cam Newton Auburn Football Jerseys cheap air jordans uk Dit is het voorlopige resultaat :

    ga4

    Ik ga nu ook niet alle data details aan je neus hangen maar dit zijn allemaal geo target advertentie groepen…

      De gemiddelde CTR die we normaal zien 8.20% (zonder geo segmentatie) is serieus aan flarden geschoten door de advertentie af te stemmen op de geo gegevens van een bezoeker . Nike Flyknit Lunar 3 femme nike air max 2016 heren SMU Mustangs new balance uomo misure En dan hebben we het nog niet over de conversie & kosten/conversie gehad. New Balance 997.5 homme Canotte nba swingman Army Black Knights Jerseys Utah Utes Jerseys Maglie Cleveland Cavaliers tn requin noir et bleu Concreet in dit voorbeeld : mensen uit Gent converteerden voorheen aan 3.19% . air max 90 damskie panterka air max pas cher asics gel kinsei 4 cena Met deze trick staat de teller voorlopig op 5.13%.. Nike Air Max Thea Femme Bleu asics gel damskie bieganie Asics Pas Cher Zapatillas EQUIPMENT 10 M Arizona State Sun Devils Nike Air Max 90 2015 Femme of omgerekend 62% meer conversies. Nike Air Max 98 Homme nike air max 1 ultra moire uomo Adidas Zx 700 pas cher homme Vergeet niet dat we hier nog maar op advertentie niveau hangen en nog niet aan landinsgspagna”s of andere “personalisatie mogelijkheden” hebben zitten prutsen. nike air zoom pegasus 33 femme Womens Air Jordan 3.5 Adidas Ultra Boost Heren Maglia Hakeem Olajuwon new balance mrl996dd deconstructed khakikhaki scarpe asics tiger bambino Dit kan nog leuk worden 🙂  

    Los gaan 1

    Wat zou ik nog kunnen doen met deze geo trick ? Een partnership uit de brand slaan en daarmee een extra reden creëren om mijn product te kopen ? Stel ik verkoop brood en stap bij de slager op de hoek binnen en doe hem dit voorstel  : “Frans, als jij me een 100 kortingsbonnen geeft van 5 euro / -x % dan stuur ik daarmee nieuwe (of bestaande) klanten naar je toe. cheapest ffxiv gil Mens Air Jordan 3 Nike Air Jordan 9
    ” Lijkt me een win-win voor beide partijen niet ? Ik kan een kortingsbon aanbieden bij mijn klanten (wat hopelijk = meer sales), die trouwens ook in de buurt is en ze misschien kennen, en de slager om de hoek krijgt er extra sales bij zonder er iets te moeten voor doen..

    7 reacties op : Kost per conversie +65% laten dalen met deze eenvoudige Adwords trick
    Skipp de reacties en laat me mijn zegje doen...
    [1]Harm9:57 am on januari 14, 2014

    Mooi verhaal Dave, ik ga het direct proberen.

    [2]Harm10:49 am on januari 14, 2014

    Hallo Dave,

    Voor zover ik kan zien moet ik dan voor elke plaats een campagne maken met daarin de een Advertentiegroep en keywords? Kan op Adgroep-niveau niets doen met locatietargeting volgens mij, alleen door te koppelen aan Google Places, maar ja, een webshop wil in elke plaats adverteren.

    [3]Tine9:41 am on januari 15, 2014

    Harm, ook even in detail bekeken, volgens mij kan het inderdaad niet op advertentiegroep niveau, je zal hier dus aparte campagnes moeten voor maken. Al lijkt het in Dave zijn voorbeeld wel een advertentiegroep te zijn.

    [4]Jan11:24 am on februari 7, 2014

    Super, dit gaan we zeker proberen.
    Bedankt voor dit waardevolle artikel

    [5]Fastpitch 10U12:03 am on maart 26, 2014

    Northern ICE is a non-profit premier girls fastpitch softball organization based out of Lake County, Illinois (IL). Our goal is to serve the community, reward commitment, and build confidence in these young adults. Our fastpitch softball teams are known throughout the nation and is a top fastpitch softball organization in Illinois (IL). The Northern ICE fastpitch softball tournaments are well known and liked in the northern Illinois (IL) area. The Northern ICE is dedicated to its players and all of our efforts go towards getting these young adults scholarships to colleges and universities. We are devoted to academics through athletics.

    [6]Wouter9:45 am on maart 28, 2014

    Ik zat ook al te kijken, maar dit kan (zo ver ik zie) inderdaad niet op advertentiegroep niveau. Wel een gemiste functionaliteit.

    [7]Steffen10:35 am on juni 22, 2014

    He Dave,

    Wat een goeie tip, ik ga er meteen mee aan de slag. Mijn branche is ietwat afwijkend maar ik ben benieuwd hoe het gaat werken.

    [8]Rowdy Groothedde4:10 pm on september 9, 2014

    Duidelijk artikel hoor, absoluut!

    Maar zou je de volgende keer ook een video ervan kunnen maken? Dat kijkt makkelijker:)

    Toch bedankt voor de info:)

    Laat je volledig gaan...

    Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.