Een steengoed boek over resultaat gerichte zoekmachineoptimalisatie

Geschreven door : oktober 1, 2009 14 reacties

Eindelijk er eens aan te gekomen om het SEO Handboek van het onetomarket team te lezen die Roy me een tijdje geleden toestuurde. Nike Air Max 90 Femme Léopard Nike Air Max 2016 Dame Air Max 2016 Goedkoop nike air max 1 mujer nike capri uomo new balance cm1600 Die was trouwens zo vriendelijk om er 2 op te sturen dus zullen we er eentje 'verloten'..vertel me hieronder waarom jij dat boek absoluut moet hebben en de beste/meest originele reactie krijgt het.

Mijn eerste blik vertelt me dat er behoorlijk werd nagedacht over de presentatie, Parajumpers Homme Adirondack nike air max 90 femme pas cher Nike Air Max 2017 Heren

Dan Connolly Chaussure Adidas nike air huarache femme pas cher laten we het de usability noemen van het boek :

  • niet te dik -Â ga ik in iedere geval sneller aan beginnen want boeken van 400 blz…nope..
  • duidelijke navigatie -breadcrumbs bovenaan elk blad
  • genoeg whitespace – je hebt van die boeken waar er maar geen einde aan de teksten lijkt te komen
  • duidelijke headers & sub headers – opnieuw opbreken van tekst
  • Afbeeldingen die meer zeggen dan 2 pagina's extra tekst
  • geen tech taaltje – iedereen die nieuw is in de SEO wereld weet waarover het gaat

De Auteurs

handboek seoVoor we even de auteurs vermelden, adidas nmd femme Goedkoop Adidas Superstar nike air presto donna

  • Yeezy 350 Boost
  • scarpe adidas compra online het eerst wat me opviel toen ik het boek opengooide was de “Registreer uw boek” vermelding op een van de eerste pagina's. Adidas Superstar Femme Portee Utah Jazz

    Nike Air Max 2017 Uomo

    Nike Air Max 2017 Heren groen buty asics 43 Registreer wat ..? Blijkbaar zien meer en meer (off line) bedrijven het nut in van een mailinglijst en of het opbouwen van een community :o…leuk om te zien.

    Het boek brengt de expertise samen van 5 mensen die allemaal dezelfde passie delen : seo en alles wat daar ook maar in de verste verte heeft mee te maken. Air Jordan 12 bambini nike air max 2016 grijs Nike Air Max 90 Dames

    Nike Air Max Tavas

  • air max 90 bianco donna
  • nike air max thea print prezzo Laten we hoffelijk blijven en dames eerst laten :

    De inhoud

    Daar kan ik wel een boek over schrijven… maar kort samen gevat : meer best online casino heeft een mens niet nodig om te weten hoe het wereldje in elkaar zit.

    Daar waar de meeste lectuur je bijvoorbeeld wel verteld dat een pagina titel en description tag belangrijk is en dat die niet meer dan x aantal karakters mag overschrijden, Jordan 13 enfants kyrie 2 pas cher nike roshe flyknit hombre Von Miller Texas A&M Jersey store locator for new balance shoes nike free 3.0 v5 ext leopard wordt er hier uitgelegd waarom ze belangrijk zijn en hoe je ze in elkaar stopt. New Balance Femme New Balance buty adidas tubular rouge NMD

    nike pas cher new balance 1600 femme blanche Zo geven ze bij de meta description (laten we het MD noemend) bijvoorbeeld 6 richtlijnen om die goed op te stellen.

    Denk niet dat ik ooit ergens heb gelezen (toch niet in het NL) dat er verschillende soorten zoekopdrachten bestaan en dat je je MD daar moet afstemmen. buy ffxiv gil cheap Scarpe Air Jordan 4 asics homme pas cher Air Jordan 5 nike femme nike air max 2015 indonesia In plaats van te zeggen : ”schrijf een goede MD” wordt er hier verteld dat je eerst je pagina moet gaan analyseren om te weten welke soort groep van bezoekers je wilt aantrekken EN pas daarna gaat nadenken over je MD.

    Het boek is verder ook goed geïllustreerd met zowel afbeeldingen als met stukjes broncode zodat je een beeld krijgt hoe het er eigenlijk uitziet.

    14 reacties op : Een steengoed boek over resultaat gerichte zoekmachineoptimalisatie
    Skipp de reacties en laat me mijn zegje doen...
    [1]DaveL11:44 am on maart 2, 2009

    Ik zou het SEO-boek wel graag willen ontvangen om:
    – dat ik nu speciaal een lijstje maak op basis van de index 🙂
    – geoptimaliseerd door het leven te gaan
    – de juiste woorden te zoeken als ik weer te laat thuiskom
    (hoort dus ook bij optimalisatie)
    – dat ik structuur nodig heb na te laat thuiskomen
    – dat ik dan Content ben als geen servies is gesneuveld
    – mijn client side steeds tevreden houden
    – de server side op volle toeren te laten draaien
    – dat ik dan later een mooi building kan bouwen
    – dat m’n analyse beter zal kloppen dan het weerbericht
    – voor te lezen in de kerk
    en ter ondersteuning van m’n eerste gloednieuwe shop hpmotoren.be/shop

    [2]Geert4:58 pm on maart 2, 2009

    Ik zou ook graag het boek ontvangen omdat ik alles wil toepassen op mijn online-shop en dus levende reclame ben voor het SEO-boek:-)

    [3]Tiemen10:25 pm on maart 2, 2009

    Je zou mij dat boek moeten sturen!!
    Alleen al doordat de eerste punten (usability boek) die je aangeeft op mij volledig van toepassing zijn.
    Maar dan vooral die laatste… Geen tech taaltje maar voor elke nieuweling en daar ben ik er eentje van.

    [4]Ronnie8:35 am on maart 3, 2009

    boek reeds in bezit, goed en duidelijk verhaal!

    [5]edwin9:44 am on maart 3, 2009

    Ik daag het boek uit om mijn SEO kennis te verruimen..owee als het daar niet in slaagd 🙂

    [6]Luc4:35 pm on maart 4, 2009

    Waarom zou ik dit boek graag gratis van jou willen ontvangen?

    Allereerst natuurlijk omdat het boek aanlsuit bij mij interesse en SEO kennis. Ik verwacht er veel kennis uit te halen.

    Ten tweede gaf je tijdens het seminar met Roy aan dat de boeken verloot zouden worden onder de aanwezigen. Ik heb (actief) aan dat seminar deelgenomen. Tijdens dit seminar heb ik veel van mijn vragen door Roy beantwoord horen worden. In het boek verwacht ik nog wat aanvullende details te lezen.

    Ten derde ben ik een veelvuldig bezoeker van jouw website. Ik waardeer jouw postings ook ten zeerste.

    Ten vierde zou ik nog een relevant linkje terug kunnen plaatsen naar deze website 😉

    Ten vijfde heb ik vandaag http://www.concertkaarten.nu gelanceerd en hoewel ik veel aandacht heb besteed aan SEO, denk ik dat er misschien nog wel een paar (kleine?) puntjes te verbeteren zijn. Andere input van jullie is hiervoor natuurlijk ook welkom 😉

    En als ik wat langer zou nadenken, dan zou ik misschien nog wel een paar redenen kunnen verzinnen.

    Luc

    [7]rinus9:58 am on maart 5, 2009

    kort en krachtig: Omdat ik alle kennis eruit zou halen die ik nodig heb en het boek daarna zou doorgeven aan iemand anders die het nodig heeft. Als in het rijtje: Do good, get good (maar dan nu eigenlijk andersom)

    Mvg,

    Rinus

    [8]René Greve10:41 am on maart 5, 2009

    Tuurlijk moet je mij dat boek sturen:
    1. een seo-specialist kan toch zeker niet zonder….
    2. ik toch al van plan was het te kopen!
    3. ik al vele links naar jouw site heb gemaakt
    Als dat niet overtuigend genoeg is, weet ik het ook niet meer. 🙂

    [9]Liviooo9:36 pm on maart 5, 2009

    Waarom ik ? … Omdat ik nog veel te weinig afweet van SEO, en dit zou een jump-start kunnen zijn om er mij eens in te verdiepen…. 🙂

    [10]Bart4:13 pm on maart 6, 2009

    Omdat ik dagelijks bezig ben met SEO wil ik HET boek wel ontvangen.
    Tot op de volgende webinar.

    Bart

    [11]Paulus6:25 am on maart 7, 2009

    Ideaal voor op de WC 😉 !

    Daar worden toch vaak de beste ideeën geboren! De laptop is dan toch wat minder praktisch….

    Paulus

    [12]Jan1:23 pm on maart 10, 2009

    Dave, dat boek moet ik lezen. Heb alleen geen geld om hem te kopen…

    [13]DaveL11:25 am on maart 17, 2009

    Is ie al verloot ?

    [14]Zoubida3:40 pm on maart 24, 2010

    Ik wil de boek zooooooooooooooo graat hebben. Ik ben bezig om een bedrijf opte zetten en het is voor mij heel erg belangrijk om de kennis op te doen die in de boek staat. Ik ben helemaal niet technisch ingesteld maar vind het wel belangrijk om dit soort dingen bij te kunnen houden. Vooral omdat mijn budget minimaal is. Pleaseeeeeeeeeee… ik moet hem echt hebben!!!

    Sorry, the comment form is closed at this time.