Anatomie van de Webshop : De Categorie Pagina

Geschreven door : oktober 26, 2010 12 reacties

De categorie pagina is er eentje waar meestal snel wordt over gegaan. Productfoto’s en links naar die producten worden er gedumpt en that’s it. Nu soms kan je inderdaad niet veel meer dan dat doen als je er een beperkt gamma hebt in zitten. Maar vergeet niet dat categorie pagina’s fungeren als filters en bezoekers dichter bij hun doel met helpen. Andre Williams Toch maar beter eens goed nadenken voor je aan de slag gaat. Nike Air Max Command Homme

1. AIR MAX 2016

Hou het clean

Zoals we ook bij de homepagina aanhaalden, de eerste indruk is belangrijk. Op hoeveel categorie pagina’s kom je niet terecht dat je denkt : “Damn, wat een boeltje is me dat hier allemaal !?”. AIR MAX 2016

 Een mix van Foto’s, linkjes, tekst, navigatie, filters, (promo)banners, etc.. NIKE ROSHE RUN

Nike Air Max 2016 Dames Zwart Stuur mensen naar een drukke pagina en de moed zakt hen in de schoenen. Oklahoma Sooners Een rustig ogende pagina daarentegen , die misschien dezelfde items/info bevat,  maar anders is opgemaakt geeft hen een geruststellend gevoel. new balance cm1600 Je producten staan centraal Wat denk jij als je hier op terecht komt ? Een gemiddelde gebruiker krijgt hier een hartaanval denk ik (ik in ieder geval..) Slechts 1/4 van deze pagina wordt gebruikt om de producten in deze categorie te presenteren. De overige 3/4 zijn pure afleiding&verstrooiing. Dit hier daarentegen : Oogt een stuk rustiger (lees makkelijker te scannen) en hier wordt 3/4 van de pagina gebruikt om de producten een plaats te geven. nike air max 1 ultra essential homme free run 5.0 blu uomo nike air max thea uomo Als ik op Inktjetprinters klik bij het eerste voorbeeld , dan heb ik in eerste instantie geen boodschap aan dit hier :

  1. Cadeautips, aanbiedingen, kies je supplies, kabels, scanners en andere troep
  2. en het interesseert me nog nog minder dat je ergens een waardering van 8.6/10 hebt gekregen want je helpt me niet verder bij mijn zoektocht en dan is dat voor mij een  0/10 en dan wil  ik zeker al geen kennis meer met jullie  maken

Ik wil Inktjetprinters zien ! Even of the record..vind het kopje “Moeite met kiezen?” WEL goed alleen wordt het verkeerd/niet duidelijk uitgespeeld en stuurt dat linkje me naar een pagina waar ik nog meer in de war wordt gebracht… We kunnen trouwens niet zeggen dat de winkels van Coolbleu het slecht doen (qua inkomsten) maar ik weet 100% zeker dat het gebruiksvriendelijker maken van hun structuur  een pak meer cash zou kunnen opleveren. new balance 1600 on feet Zorg voor een logische & duidelijke opbouw In eerste instantie moet je ervoor zorgen (mijn mening) dat een pagina makkelijk te scannen is zodat ze gelijk weten van :

  • ok dit zijn de foto’s
  • dit is de naam van het artikel
  • en dit hier de prijs
  • etc

Zelfs iemand die geen letter Nederlands spreekt zou in staat moeten zijn om bovenstaande puntjes eruit te kunnen halen. Laten we de proef op de som nemen en op zoek gaan naar een printer op de Chinese markt. nike air max flyknit donna nike tn femme Een taal dat ik in ieder geval niet in staat ben om te lezen 🙂 En toch zie ik gelijk waar het over gaat, wat ik er kan vinden en weet ik dat :

  1. de printer er zo uitziet
  2. dit de titel van het product is
  3. dit de beschrijving is met technische specificaties
  4. dit reviews zijn
  5. dit de prijs is
  6. dit de koop nu knop is

Meer woorden zijn hier niet nodig zeker ? Cleanheid RULES ! Maak het je bezoeker dan ook niet moeilijker dan nodig is en toon enkel datgene dat hem verder kan helpen in zijn zoektocht. Air Jordan 8 Homme Zorg ook voor een duidelijke afscheiding van je producten Het zijn kleine aanpassingen maar zorgen voor een gigantisch verschil…

2. new balance 574 femme solde Waar ben ik & hoe navigeer ik van hieruit ?

Als het GPS systeem in je wagen niet weet waar die zich exact bevindt, dan zal die ook niet in staat zijn om je op de juiste bestemming af  te gooien. Navy Midshipmen Canotta Philadelphia 76ers Dat is niet anders voor je webshop. Vertel je bezoeker waar hij/zij zit en geef hen ook middelen om voorwaarts EN achterwaarts te gaan. In de praktijk..ik klik op Inktjetprinters en  :

  1. Ik zie nergens het woordje inktjetprinters staan. Integendeel, ik vraag me af of ik wel op de juiste link heb geklikt… want keuzehulp heb ik niet gevraagd, wil alleen jullie collectie inktjetprinters zien…Dus, hoe kom ik nu bij de inktjetprinters ?
  2. Ok dit is duidelijk de categorie inktjetprinters, het staat er in koeien van letters te lezen en in een contrasterende kleur zodat ik het zeker zie. new balance 574 damskie kolorowe En die zit in de categorie Printer en fax wat een onderdeel is van Computers&Accessoires…

Misschien snel even over de broodkruimel : als je eerder een kleine shop / assortiment hebt dan ben ik van mening dat wanneer je structuur & navigatie  goed en duidelijk in elkaar zit, je die niet eigenlijk nodig hebt… NIKE ZOOM KD 9 ROSHE ONE Zelf ben ik een groot voorstander van visualisatie, of het nu om het uitwerken van een plan gaat of het duidelijk maken aan bezoekers waar ze zich bevinden. Probeer op onderstaande screenshots uit te maken waar je ergens zit : Het eerste voorbeeld lijkt me bijzonder duidelijk, je zit bij de vitamines in de vitamine D categorie. Bij het 2e voorbeeld heb ik ergens in hun navigatie op vitaminen geklikt maar het is zeker in de linkernavigatie niet duidelijk dat ik daar daadwerkelijk zit…Mochten ze de achtergrondkleur van het blokje vitaminen een andere kleur geven, dan zou het er al compleet anders gaan uitzien. Chaussure Adidas Pas Cher Mijn mening is dat het zowel visueel als textueel gelijk duidelijk moet zijn voor een bezoekers waar die zit en hoe die verder/terug kan.

3. Paginatie

Toch iets wat ik hier ook even wil aanhalen. Maar voor ik er op los ga babbelen, eerst een screenshotje zodat je weet wat ik bedoel : Het kan best zijn dat je , ondanks het zoveel mogelijk opdelen van een hoofdcategorie, je nog steeds overblijft met 100-150-200 producten per (sub)categoprie. Vanuit een usability en zeker vanuit een SEO standpunt kan dit problemen geven. Het wordt bijzonder onhandig en onoverzichtelijk voor een gebruiker als die oneindig lang kan blijven scrollen naar beneden (en terug naar boven..). Daarom dat een goede duidelijk (visuele) paginatie, net zoals bij al je andere navigatie van groot belang is. Bovenstaande screenshot is in ieder geval visueel duidelijk genoeg . Je bezoekers de optie geven om te kiezen hoeveel resultaten ze op 1 pagina willen zien is natuurlijk ook een (extra) goede optie en bespaart hun het leed om telkens een pagina verder te moeten klikken. Hier wordt zowel visueel als textueel aangegeven hoe diep je kan gaan (pagina 1 van 4) en kan je kiezen of je 10-20-30 producten per pagina wilt zien verschijnen. Je zorgt er best wel voor dat wanneer je bezoekers zelf laat kiezen, je  die functie bouwt met  Ajax of Javascript en er eventueel wordt gewerkt met een hash tag (#) in de url zodat er geen nieuwe url’s/pagina’s  worden gecreëerd of je kan in de problemen komen op SEO vlak (duplicate content) maar meer daarover zodadelijk. Asics Gel Lyte 3 Femme Beige Een canonical tag toevoegen op die pagina’s  is trouwens ook geen slechte oplossing… Qua usability geeft paginatie meestal weinig problemen als je één van bovenstaande voorbeelden volgt… Maar het grootste gevaar zit hem in het SEO aspect. J.J. Watt Jerseys Probleem 1 Als er 100 producten (of meer) op 1 pagina staan, dan betekent dit dat er , met de navigatie en andere links op de pagina,  je algauw aan 150 of meer links gaat zitten, wat het de spiders zeer moeilijk gaat maken om die pagina deftig te cawlen. Saint Joseph’s Hawks Jerseys Het wordt ook bijzonder  moeilijk om (de echte) pagerank en of andere parameters die zoekmachines gebruiken om de waarde van een pagina te bepalen dieper in je pagina’s te laten ‘afzakken’. Hoe meer links je hebt, hoe meer de taart moet verdeeld worden…logisch toch ? Probleem 2 Komt daarbij dat de veel cms systemen de onderliggende pagina’s van een nieuwe url gaan voorzien maar niet van een andere titel en description tag waardoor je mogelijk met duplicate content krijgt te maken. ADIDAS TUBULAR SHADOW KNIT

Air Jordan Retro 6 Wat je dus kunt moge’lijk kan krijgen is dit hier : 3 Verschillende url’s met dezelfde titel en description tag en zonder echt unieke content op die pagina’s….een no go… Adidas Zx 700 pas cher homme De pagina’s vermelden in de titel zou in ieder geval al een stap in de goede richting zijn : Je blijft natuurlijk wel nog met eenzelfde description tag zitten. Daar zou je eventueel ook die pagina 2 van 5 kunnen vermelden maar meestal gebruik ik geen description tag meer en gaat Google dat zelf invullen met de tekst of links die hij op die pagina vindt en verkrijg je vanzelf een verschillende description tag 🙂 Â Ok geen goede call to action en meestal geen goede leesbare zin maar in ieder geval beter dan een identieke… ADIDAS VALCLEAN2 CMF

Bij sommige constructies zou je eventueel ook kunnen opteren om een nofollow tag op de paginatie links te plaatsen maar dat wordt al iets complexer dan omdat je natuurlijk het risico loopt dat de producten die op pagina 2-3-etc staan helemaal niet geïndexeerd gaan worden als ze vanop geen andere plaats in je site worden gelinkt of niet  genoeg externe links hebben.

3. Filter Navigatie & vergelijken

Iets wat de laatste jaren zeer sterk is komen opzetten, vooral bij de middelgrote en grote shops. Als je met een gamma van een paar duizend(en) producten zit, dan is het bijna onmogelijk om alles duidelijk in categorieën en subcategorieën te gaan stoppen. asics femme pas cher Je zou teveel verschillende niveau’s moeten aanmaken wat het voor een bezoeker hoogst onaangenaam zou maken.  Zoekmachines zouden het echter ook niet op prijs stellen. Ray Ban nederland Je mag ook niet vergeten dat je met verschillende soorten bezoekers op je site zal geconfronteerd worden en dat Jozef graag een ezel op merk of bouwjaar zal willen zoeken, Maria op prijsbewust gaat shoppen en zoonlief liever aan de hand van kleurtjes kiest . Filters zijn daar de ideale oplossing om iedereen de tools te geven om op zijn/haar manier hun zoektocht verder te zetten. Filter navigatie Filters zie je meestal links of bovenaan een categorie verschijnen.

  • Nike Air Max 2017 Heren grijs
  • Als je over niet teveel filters beschikt ben ik nogal voorstander om dat bovenaan te plaatsen zoals ze dat hier doen : En bij Wehkamp gebruiken ze die aan de linkerkant : Je ziet gelijk ook 2 verschillende manieren om de filters voor te stellen. In het eerste voorbeeld werken ze door middel van een dropdown, terwijl je bij het 2e gelijk alle filters ziet/kan lezen en je via een checkbox moet gaan werken. Persoonlijk vind ik het werken met een checkbox beter.  Net omdat mensen makkelijker de verschillende opties kunnen scannen terwijl ze dat niet kunnen als je met een dropdown werkt. ROSHE LD-1000 QS Als je natuurlijk met een berg filteopties zit (stel je hebt je ezeltjes beschikbaar in 25 verschillende kleurcombinaties en 35 verschillende modellen..) dan wordt het moeilijk om met checkboxes te werken als je de boel duidelijk & overzichtelijk wilt houden. Nike Roshe Run One femme air max pas cher Eén van de beste voorbeelden die ik ken is die van Yelp. Nike Air Max 95 Femme Die hebben een massa aan filters en opties binnen die filters maar slagen er toch in om alles overzichtelijk te houden : Er zitten echter meer opties bij elke filter maar ze plaatsen enkel de meest belangrijkste/gebruikte in het zicht. adidas original pas cher fille Wil je echter meer opties zien, dan klik je op more… Florida State Seminoles Jerseys et voila : Kan je nog meer gaan filteren als je wilt… Het andere voordeel bij checboxes (volgens mijn theorie, geen wetenschappelijk onderzoek naar gedaan:) ) is dat actieve filters zeer makkelijk en snel kunnen afgezet worden. adidas gazelle femme beige adidas stan smith dzieci?ce Het enige wat je moet doen is de actieve filters afvinken. Brooklyn Nets Als je met het dropdown systeem werkt, heb je dat natuurlijk niet en kan het soms iets moeilijker/verwarrender zijn voor bezoekers om filters af te zetten en terug te gaan van waar ze komen. Nike Marxman

  • NIKE AIR ZOOM PEGASUS 34
  • Producten vergelijken Zelf iets wat ik (nog) niet gebruik omdat ik niet echt overtuigd ben van zijn  nut. Soms kan je bezoekers zoveel opties en mogelijkheden van navigatie & filters & weergavemogelijkheden  bieden dat ze er zelf niet meer aan uit geraken. Maar er zijn genoeg shops op het www te vinden die dus wel die optie bieden.  Door simpelweg de producten aan te vinken die je wilt vergelijken kan je ze netjes naast elkaar plaatsen en makkelijker zien waar de verschillen zitten. En dit wordt dan het resultaat Geen idee of dit echt wordt gebruikt (zal ik ooit wel eens proberen) maar dus ook iets wat op een categorie pagina kan geïmplementeerd worden. Under Armour Curry 1 Elite Nick Marshall – Auburn Tigers Jerseys Bij al die toetteters & bellen moet je 2 zaken in gedachten houden :

    1. Heeft mijn bezoeker er iets aan  ?
    2. Als hij er gebruik van maakt, is het makkelijk/duidelijk om verder te gaan of om terug te keren naar de standaard resultaten ?

    Als je daar positief kan op antwoorden zie ik geen reden om het niet te doen… asics gel nimbus gore tex

    4. Welke info is nodig/belangrijk ?

    Wat mij betreft hangt het vooral af van het soort product dat je verkoopt. asics flamingo sklep nike air max 90 homme pas cher Een shop die posters verkoopt doet er best aan om zijn opmaak anders te maken dan een shop die vitamines verkoopt.  Waarom ? Niet echt moeilijk, een poster is vooral een visueel iets en heeft niet onmiddellijk veel uitleg nodig, daar waar bij de vitamines, zowat alle potjes op elkaar lijken en het vooral textueel belangrijker is om het verschil ‘aan te tonen’. Nolan Ryan Baseball Jersey Bij producten die het vooral van de ‘look’ moeten hebben is het altijd leuker/beter als mensen een grotere afbeelding te zien krijgen als ze erover gaan met hun muis Zo voorkom je dat er constant van categorie naar detail en terug naar categorie wordt gegaan. Qua usability zit je daar dus een stuk beter en zal je mensen minder snel pissed off maken. adidas stan smith mid uomo Als we even ons vitamines voorbeeld erbij halen : Als je geen geneeskundig wonder bent, dan wordt het bijna onmogelijk om te weten waarvoor je het product precies kan gebruiken zonder dat je naar de detailpagina gaat. Terwijl dit voorbeeld hier : Je  wel gelijk  kan lezen waarvoor je het kan gebruiken en dat is uiteindelijk wat telt voor jou. Jordan Flight  Afbeeldingen helpen een bezoeker hier niet verder . UA ClutchFit Drive 2 Al zouden ze de tekst hier wel van een andere (meer contratserende) kleur mogen voorzien en iets groter zetten want wie shopt er meestal voor vitamines of andere medicijnen ? Yeps, oudere mensen en oudere mensen….hebben het meestal iets moeilijker om kleine of licht gekleurde teksten goed & vlot te lezen… Verder een paar algemene richtlijnen :

    • zorg dat afbeeldingen aanklikbaar zijn
    • zorg dat de naam van het product groot genoeg is en duidelijk als link naar voor komt (andere kleur + eventueel onderlijnd)
    • duidelijke prijs

    Zelf plaats ik nooit een ‘toevoegen’ knop op de categorie pagina omdat ik merk dat er geen kat is die daar gelijk al de beslissing neemt om te kopen. Misschien als je met veel terugkerende klanten zit (die precies weten wat ze willen) dat het eventueel nuttig kan zijn. Nike Air Max Norge Nettbutikk Sko  Kan ik me niet over uitspreken…Laat me even weten als jij dat wel kan 😉

    5. Social proof

    Iets wat ik toevallig tegen het lijf liep een paar weken terug (en gelukkig heb opgeslagen..) maar kopers beïnvloeden door social proof toe te voegen op je categorie pagina lijkt me geen verkeerde zet om het zachtjes uit te drukken :

    Als 93% van 3468 mensen me vertellen dat ze deze wijn opnieuw zouden kopen, dan kan ik toch niet verkeerd doen door deze wijn even te proberen  ??? Echt heel knap gedaan en zeer goed uitgespeeld..damn… Voor mij trouwens ook  de beste categorie pagina opbouw die ik ooit tegenkwam en waar we nog wel iets van kunnen leren :

    1. Duidelijke bulletpoints die me precies de info geven die ik nodig heb zonder dat ik daarvoor naar de detail pagina moet gaan
    2. Dit is ook een mooie… adidas yeezy boost 350 femme de boel is uitverkocht maar geen paniek, waarom probeer je deze wijn hier niet? Lijkt r heel sterk op de wijn die je misschien wilt kopen  (en dan kunnen we je toch nog iets aan je broek smeren…kassa kassa..
    12 reacties op : Anatomie van de Webshop : De Categorie Pagina
    Skipp de reacties en laat me mijn zegje doen...
    [1]Timothy4:08 pm on december 27, 2010

    Super artikel… en bijna op het juiste ogenblik.

    We zijn bezig met onze ganse site te herwerken, vooral naar usability toe. En die komt wel begin januari online, maar alle ideetjes die we nog kunnen meenemen en uittesten gaan zeker onmiddellijk mee.

    nu kijk ik al uit naar jouw product-pagina hoor. Great job (ook wat engels om je ook te laten scoren bij de engelstalige zoekwoorden hé 😉 )

    [2]ilmart9:09 am on december 28, 2010

    “Laat me niet denken”, dat zou iedere ontwerper in zijn hoofd moeten houden tijdens zijn/haar werkt. Voor bezoekers moet het in 1 oogopslag duidelijk zijn waar hij is en waar hij heen moet om zijn doel te bereiken.

    ardennen_me1:37 pm on januari 5, 2011

    Er bestaat zelf een boek met die titel die hierover gaat.

    “Don’t make me think”

    http://www.amazon.co.uk/Dont-Make-Me-Think-Usability/dp/0321344758/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1294230970&sr=8-1

    Dave1:54 pm on januari 5, 2011

    Inderdaad een must read voor iedereen die in de web biz zit

    [3]Bedrijfsuitje2:37 pm on januari 4, 2011

    Zeer interessant artikel! Vooral het laatste voorbeeld erg goed gevonden! Wel grappig trouwens dat de sites van je eerste voorbeeld (Coolblue) morgen allemaal in huisstijl en opzet worden aangepast, misschien hebben ze wat met je tips gedaan 🙂

    Ben zelf momenteel ook bezig met een update/nieuwe versie van onze website. Deze tips kunnen we vast en zeker wat mee!

    Trouwens, ik kwam nog een spelfout tegen op je homepage: “MUST READS
    Linkbuidling : 8 Experts vertellen…” Zie het woord linkbuidling.

    Keep up the good work!

    [4]Ivo Bosma1:26 pm on januari 5, 2011

    Leuke review, met een paar goede punten. Een aantal voorbeelden ben ik het echter niet helemaal mee eens.

    Bijvoorbeeld bij ‘1. Hou het clean’ over printershop.be: de opties aan de linkerkant (keuzehulp printer etc) zijn voor jou misschien niet relevant, maar kunnen dat voor andere gebruikers wel zijn.

    Ook als je als gebruiker niet bekend zou zijn met de winkel is het prettig om te weten wat voor bedrijf er achter de site zit. M.i. doet Coolblue dit juist goed: los van hoe het product gepresenteerd wordt is vertrouwen in de site/winkel ook erg belangrijk.

    Het lijkt alsof je jouw voorkeuren/meningen leidend laat zijn, terwijl het juist belangrijk is om vanuit alle gebruikers van de site te denken. “You are not the user” 🙂

    Dave1:44 pm on januari 5, 2011

    Meningen kunnen verschillen en zoals in deel 1 gezegd, ik ben God niet, dit zijn enkel mijn opvattingen 😉 Als iemand in een categorie printers terecht komt, dan ga ik ervan uit dat die bewust de weg heeft gekozen om bij printers uit te komen en is het (volgens mijn theorie) niet verstandig om daar ook nog eens andere categ. te tonen. De keuzehulp vind ik wel goed (dacht dat ik dat had vermeld) maar je moet eens op keuzehulp klikken. Je krijgt een gigantisch verwarrende pagina te zien die me absoluut niet zal verder helpen met het maken van mijn keuze.

    Ook ik weet graag welk bedrijf er achter een site schuil gaat, alleen zorgt het op die pagina voor nog meer verwarring. Ik merk trouwens op bij een paar kleine testjes die ik deed dat mensen het helemaal niet erge vinden om die info in de footer van je site te vinden. Nu het waren dan ook kleinschalige testjes en geven misschien een niet zo goed beeld..

    Ik ben inderdaad niet de user maar weet wel een beetje waar de klepel hangt na een jaar of 6 ecommerce, wat niet weghaalt dat ik nog veel (bij) te leren heb 🙂 Thxs voor je reactie trouwens !

    [5]ardennen_me1:33 pm on januari 5, 2011

    Er is wel een slimme zet aanwezig bij printershop.be. Onderaan links hebben ze de volledige lijst (index) van alle printers die ze verkopen.

    Dit werkt heel erg snel voor mij als consument. Ik ga namelijk eerst op zoek naar een printer via reviews edm.

    Daarna doe ik een F op printershop.be, waardoor ik onmiddellijk weet of ze het ding te koop hebben. Ik heb dus genoeg met 1 pagina van hen om te weten of ze mijn product hebben.

    Op een concurreerde website moet je search zoeken, ingeven, klikken en pas dan zie je resultaat (meestal hebben ze het model niet eens).
    Hier ben al snel op 4 pagina’s voordat je echt info hebt.

    Ik heb dan ook bij hen de printer gekocht 😉

    Dave1:53 pm on januari 5, 2011

    Volgens mij ben jij één van de enige die zo gaat zoeken, al heb ik natuurlijk geen glazen bol 🙂

    Maar toch mijn bedenkingen bij dat soort van navigatie, een gemiddelde categorie pagina heeft daar +450 links. Zoek daar als gebruiker maar eens de juiste uit…

    [6]Marijn4:43 pm on januari 5, 2011

    Zeer nuttige post, toevallig zelf een nieuwe website aan het laten maken en het meeste komt er gelukkig in terug! 🙂

    Toch blijft het altijd moeilijk/ veel werk of anders duur wat de ‘beste’ oplossing is…

    [7]Carlo3:24 pm on juni 7, 2011

    Printershop.be – staat nu als “Beste webwinkel van Belgie 2011”. Kijkende naar je screenshot bovenaan deze pagina hebben ze misschien je advies opgevolgd !

    [8]Webshop checklist om je Uitcheck Proces te optimaliseren | E-Tail1:12 pm on juni 16, 2011

    […] Anatomie van een webshop : De Categorie pagina […]

    [9]Conversie Optimalisatie Tips : Leer eerst je bezoekers analyseren ! | E-Tail7:05 pm on oktober 27, 2011

    […] & duidelijke teksten aanwezig op je categorie en […]

    [10]Max1:20 pm on december 19, 2011

    Goed artikel, graag nog dieper ingaan op de teksten voor categoriepaginas. Die zijn vaak moeilijk te verzinnen.

    [11]Webshop maken : Hoe maak ik de ideale Product pagina ? | E-Tail9:39 am on oktober 8, 2013

    […] Anatomie van een webshop : De Categorie pagina […]

    [12]Webshop Starten : de opbouw van de homepagina (Deel 1) | E-Tail5:48 am on maart 18, 2015

    […] Anatomie van een webshop : De Categorie pagina […]

    Laat je volledig gaan...

    Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.